مانلیــ کفشــدوزکیــــ❤مانلیــ کفشــدوزکیــــ❤، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

Adventure in Paris

1399/12/29 13:20
نویسنده : MANELY
86 بازدید
اشتراک گذاری

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

!hello

مـنـ مـانلی هستمـــ

lm manelly

بــه وبـلاگــ منــ خوشــ اومدید

welcome to my web

وبلاگیـــ بــرای طرفداران میراکلـــــس

A blog for miracles fans

و دختر کفشـ❤ــدوزکی و گربه سیاه

and the ladybug girl and the blak cat

حتما دنبالم کنین

مطمئنا فالوییــــ

Fallow=Fallow

شک نکن

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تو این وبلاگ

کلی عکس از دختر کفشدوزکی

و گربه سیاه

( که تا بحال ندیده بودین )

کلی گیف باحال از لیدی باگ

فیلم های جالب از میراکلس

و....

❤می بینید❤

پس اگه واقعا

طرفدار دختر کفشدوزکی و گربه سیاه هستی دنبال کن

قوانین وبم:

کپی کردن ممنوع😡

البته اگه اجازه از من اجازه بگیرین مجازه😊

دنبال=دنبال💕

فقط و فقط مخصوص طرفداران میراکلس

دوستتون دارم❤

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

29 اسفند 99 15:21
من طرفدار میراکلس هستم یعنی دختر کفشدوزکی بهترینه👌🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
MANELY
پاسخ
منم همینطور اره همین طوره😊😉❤

29 اسفند 99 16:05
اگر میخواین دنبال کننده هاتون بیشتر بشه باید پست زیاد بزارین و همینطور شما بقیه رو میتونین بگین. و همینطور من شما رو دنبال کردم لطفا دنبالم کنید🤩
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Adventure in Paris می باشد